Camilla

tisdag 7 juni 2011

Den frivillga monarken!


Det har varit mycket prat om kungen de senaste veckorna, jag personligen gillar kungen och hoppas han tar det hela med en nypa salt! Men skulle det vara så att kungen ledsnar och inte vill vara monark så har jag här ett förslag på ny kung och drottning. Jag kan dock inte garantera att det blir helt skandalfritt! Men jag tror att jag och herr Borg skulle kunna leva upp till talespråket För Sverige i tiden- ett modernt kungapar! Borg är en plikttrogen man så han ställer nog upp och jag är redo att vinka och le på samma gång!

6 kommentarer:

  1. Ha, ha! Long live the Queen!
    Micke

    SvaraRadera
  2. Med tanke på kungaparets viktigaste uppgift - att säkra tronföljden - så blir man ju nyfiken på hur avkomman hos det här kungaparet skulle se ut.

    Sören

    SvaraRadera
  3. Sören- menar du att jag och herr Borg inte skulle vara stiliga nog...? Min tanke var att mixa Borgs intelligens och envishet med min stridbarhet och mitt temperament- vips så har vi skapat en äkta Krigarprinsessa!
    Camilla

    SvaraRadera
  4. En äkta krigarprinsessa är vad vi behöver! Men den platsen trodde jag var tillägnad dig?
    Mats

    SvaraRadera
  5. Kul bild!
    Men det ser ut som att du hamnat i dåligt sällskap!
    Anders Borg tycker jag är en hycklare. Han hötter med näven åt Baltstater, nu är det väl Grekland, på ett imperialistiskt sätt, som gör att jag vrider mig av skam.
    Sedan säger han att han ska ställa krav på banker och deras bonusar etc., men i själva verket går han bankernas intressen vid förhandlingar i EU. Han verkar inte ha någon moral!

    SvaraRadera
  6. Åh, vad trevligt det vore om du skrev lite oftare. Jag gissar att du tycker saker..

    SvaraRadera